Συχνές Ερωτήσεις

Παραγγελίες

Γίνονται αποστολές σε όλη την Ελλάδα;

Πραγματοποιούνται αποστολές σε όλη την Ελλάδα ανεξαρτήτου περιοχής σε οποιοδήποτε σημείο και αν βρίσκεστε.

Σε αυτό μας βοηθά και η άριστη συνεργασία της μεταφορικής εταιρείας που επιλέξαμε να συνεργαστούμε ώστε να βρεθούμε δίπλα σας.


Δεν ξέρω πως να καταχωρήσω μια παραγγελία, τι να κάνω;

Σε περίπτωση που δυσκολεύεστε να καταχωρήσετε μια παραγγελία μπορείτε να το πραγματοποιήσετε με τους εξής τρόπους:

1.Βρείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν, το χρώμα και το μέγεθος που επιθυμείτε και καλέστε στο 2541021622 για καταχώρηση Τηλεφωνικής παραγγελίας.

2.Προσθέστε τα προϊόντα που επιθυμείτε στο καλάθι σας και καλέστε μας στο 2541021622 για να αναλάβουμε, μέσω της νέας καινοτόμου υπηρεσίας Διαχείριση Καλαθιού, εμείς το καλάθι σας και να καταχωρήσουμε την παραγγελία.

Πριν την καταχώρηση της παραγγελίας θα πραγματοποιηθεί επιβεβαίωση για οποιαδήποτε αποφυγή λάθους.


Μπορώ να παραγγείλω και να στείλετε τα πράγματα σε άλλη διεύθυνση;

Στο πρώτο στάδιο εντός πλαίσιού με τίτλο ο Λογαριασμός σας αναγράφονται οι πληροφορίες αποστολής. Στην κυλιόμενη μπάρα επιλογών βρίσκεται μια λίστα με τις διευθύνσεις που έχετε καταχωρήσει.

Σε περίπτωση που αρχικά κατά την δημιουργία του λογαριασμού σας καταχωρήσατε μια μοναδική διεύθυνση ή στην παρούσα φάση επιθυμείτε την αποστολή της παραγγελία σας σε διαφορετική από την υπάρχουσα διεύθυνση τότε πιέστε το κουμπί Προσθέστε νέα διεύθυνση.

Στο επόμενο στάδιο Οι διευθύνσεις σας ακολουθείστε τα εξής βήματα:

  • Συμπληρώστε τα νέα στοιχεία αποστολής όπου θέλετε να παραλάβετε το προϊόν
  • Δώστε ένα τίτλο (πχ. Εργασία) στα στοιχεία που καταχωρήσατε για να μπορείτε μελλοντικά να τα διακρίνετε εύκολα
  • Επιστρέψτε στο προηγούμενο στάδιο πιέζοντας το κουμπί Αποθήκευση.

Επιλέξτε από την κυλιόμενη μπάρα επιλογών την νέα διεύθυνση αποστολής που θέλετε να παραλάβετε ή θέλετε να παραλάβει κάποιος άλλος για εσάς και συνεχίστε το επόμενο στάδιο επιλογής του τρόπου αποστολής.


Μπορώ να δω σε τι στάδιο βρίσκεται η παραγγελία μου;

Με την επανασύνδεση σας, μέσω του λογαριασμού σας, στο ηλεκτρονικό κατάστημα μπορείτε να δείτε σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία σας.

  • Πιέστε Ιστορικό Παραγγελιών
  • Διαβάστε το κείμενο την στήλη Κατάσταση π.χ. σε εξέλιξη
  • Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιπλέον λεπτομέρειες πιέστε το κουμπί Λεπτομέρειες δεξιά.

Μπορώ να βρω σε ποια τοποθεσία βρίσκεται η παραγγελία μου;

Μπορείτε να ενημερωθείτε για το που βρίσκεται η παραγγελία σας μέσω του αριθμού παραγγελίας τον οποίο λάβατε μέσω e-mail κατά την υποβολή της.

Σε περίπτωση που δεν λάβατε e-mail ή διαγράψατε το e-mail μπορείτε να βρείτε τον κωδικό παραγγελίας εντός του ιστορικού παραγγελιών το οποίο μπορείτε να δείτε εφόσον πρώτα έχετε συνδεθεί στο λογαριασμό σας.

Επιπλέον, με την επανασύνδεση μέσω του λογαριασμού σας στο ηλεκτρονικό κατάστημα μπορείτε να δείτε στο σημείο που αναγράφει "Πρόοδος Αποστολής" σε ποια τοποθεσία βρίσκεται ανά πάσα στιγμή το δέμα σας πιέζοντας το σύνδεσμο στο πεδίο που λέει "Κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο" και θα οδηγηθείτε στην σελίδα της εκάστοτε εταιρείας μεταφορών για να δείτε το που βρίσκεται το προϊόν σας.


Πoιός είναι ο χρόνος παράδοσης;

• Στην περίπτωση που το προϊόν είναι διαθέσιμο και η παραγγελία δοθεί μέχρι της 14:30μμ, το προϊόν θα σας αποσταλεί σε 1-2 εργάσιμες μέρες. Το www.Army-Market.gr επιφυλάσσεται όμως ως προς το χρόνο παράδοσης των εμπορευμάτων στις περιπτώσεις ανωτέρας βίας.

• Σε περίπτωση που το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο θα λάβετε μήνυμα μέσα σε 48ώρες. Σε αυτήν την περίπτωση ο εκτιμώμενος χρόνος παραλαβής του είναι 5-10 εργάσιμες ήμερες.

• Μόνο σε ειδικές περιπτώσεις όπου τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμα από τους βασικούς προμηθευτές μας ή σε περιπτώσεις που τα προϊόντα είναι εισαγωγής περιορισμένου αριθμού, η παράδοση εξαρτάται από τον βασικό μας προμηθευτή.

Σε αυτήν την περίπτωση, που το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο και δεν θα μπορέσετε να το παραλάβετε εντός 5-7 εργάσιμων ημερών, θα λάβετε μήνυμα μέσα σε 48ώρες και θα ενημερωθείτε για τον χρόνο παράδοσης του ενώ θα σας δοθεί η ευκαιρία να ακυρώσετε την παραγγελία σας με πλήρη επιστροφή χρημάτων (εφόσον είχαν καταβληθεί).


Μπορώ να εκτελέσω την ίδια παραγγελία με μια παλαιότερη πιο γρήγορα;

Βρείτε από το ιστορικό την παραγγελία που περιέχει το προϊόν που επιθυμείτε να αποκτήσετε και πιέστε τέρμα δεξιά το κουμπί "Επανάληψη". Το προϊόν θα προστεθεί στο καλάθι αυτόματα και είστε έτοιμοι να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.


Προσοχή ελέγξτε αν τα στοιχεία παράδοσης είναι ίδια με αυτά της προηγούμενης παραγγελίας.


Μπορώ να κάνω κάποια τροποποιήση σε μια παραγγελία;

Μια παραγγελία πριν την εκτέλεση της μπορεί να τροποποιηθεί σε είδος, μέγεθος, καθώς και σε προσθήκη ή αφαίρεση προϊόντων με τις εξής μεθόδους:

Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία μπορείτε:

  • να στείλετε e-mail μέσω της επικοινωνίας χωρίς σύνδεση και
  • να μας ενημερώσετε για την τροποποιήση που επιθυμείτε
  • να στείλετε e-mail από τον προσωπικό σας λογαριασμό υποδεικνύοντας τα στοιχεία παραγγελίας και τις τροποποιήσεις που επιθυμείτε

να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας και στο ιστορικό των παραγγελιών 

  • 1. Πατήστε λεπτομέρειες 
  • 2. Δείτε αναλυτικά τι παραγγείλατε
  • 3. Τέρμα κάτω υπάρχει αναλυτικά η παραγγελία και δημιουργείτε αυτόματα τίτλος ώστε να μπορείτε να μας στείλετε e-mail για το συγκεκριμένο προϊόν που συνδέεται με την παραγγελία σας. 
  • Γράψτε μας στο μήνυμα την αλλαγή που επιθυμείτε.
  • Πιέστε αποστολή.

  • να καλέστε στο τηλ. 2541021622 για την τροποποίηση που επιθυμείτε.

  • Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία και σας έχει αποσταλεί το προϊόν τότε μπορείτε να καλέσετε στα τηλέφωνα 2541021622 και εμείς σε συνεννόηση μαζί σας θα τροποποιήσουμε την παραγγελιά σας.

Μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;

Μια παραγγελία μπορεί να ακυρωθεί με τις εξής μεθόδους:

  • Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία μπορείτε απλά να διαγράψετε τα περιεχόμενα του καλαθιού και να αποχωρήσετε από το e-shop. 

  • Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν τότε μπορείτε:

      1. να στείλετε e-mail μέσω της επικοινωνίας χωρίς σύνδεση
      2. να στείλετε e-mail από τον προσωπικό σας λογαριασμό υποδεικνύοντας τα στοιχεία παραγγελίας
      3. να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας και να πάτε στο σημείο όπου λέει επικοινωνία και εκεί            α. μπορείτε να επιλέξετε τον ανάλογο τίτλο ακύρωση παραγγελίας
          β. διαλέγετε την παραγγελία όπου αναφέρεστε. 

  • Εάν δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα από τα παραπάνω μπορείτε να καλέσετε στο τηλ. 2541021622 για την ακύρωση της παραγγελιάς σας.
  • Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία και σας αποσταλεί το προϊόν τότε μπορείτε να καλέσετε στα τηλέφωνα 2541021622 και εμείς σε συνεννόηση μαζί σας θα ακυρώσουμε την παραγγελιά σας.

  • Σε περίπτωση παραλαβής για να ισχύουν τα ανωτέρω ο πελάτης χρεώνεται όλα τα έξοδα αποστολής, επιστροφής και αντικαταβολής του προϊόντος. Αν το παραδώσει στην αρχική του κατάσταση με την πρωτότυπη απόδειξη που το παρέλαβε, τότε το υπόλοιπο μειούμενo κατά τα προαναφερθέντα έξοδα επιστρέφεται κανονικά στο πελάτη.

Αγορές

Πως μπορώ να αγοράσω ένα προϊόν που μου άρεσε;

Για να αγοράσει κανείς από το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν είναι αναγκαίο να είναι μέλος του και δεν είναι απαραίτητο να διαθέτει πιστωτική ή χρεωστική κάρτα.

Οι τρόποι για αποκτήσετε το προϊόν που επιθυμείτε είναι μέσω:
1) Καταχώρησης παραγγελίας στο www.army-market.gr με ή χωρίς λογαριασμό
2) Αποστολής μηνύματος στο info@army-market.gr τίτλος e-mail αγορά προϊόντος
3) Αποστολής μηνύματος στο inbox του Facebook
4) Αποστολής μηνύματος στο inbox του Instagram
5) Τηλεφωνικής κλήσης στο 2541021622


Πως γίνεται η ολοκλήρωση μιας αγοράς;

Για να αγοράσει κανείς από το ηλεκτρονικό κατάστημα θα πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:

1.Να κάνει κλικ επάνω στον τίτλο του προϊόντος και θα οδηγηθεί εντός του αναλυτικού περιεχόμενου του προϊόντος.
2.Να διαβάσει τις λεπτομέρειες που αναγράφονται στο κείμενο εντός του προϊόντος ώστε να αποφασίσει ο χρήστης αν είναι αυτό που χρειάζεται.
3.Να διαβάσει τυχόν αξιολογήσεις που υπάρχουν από τρίτους χρήστες ώστε να βοηθηθεί για την επιλογή του.
4.Να επιλέξει το σωστό μέγεθος και τον χρωματισμό της προτίμησης του.
5.Να πατήσει το κουμπί "προσθήκη στο καλάθι" και το προϊόν θα οδηγηθεί αυτόματα στο καλάθι.
6.Εάν επιθυμείτε να αγοράσετε επιπλέον προϊόντα ή να περιηγηθείτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα απλά συνεχίστε την περιήγηση. Τα προϊόντα της επιλογής σας προστίθενται και παραμένουν στο καλάθι σας.
7.Εάν επιθυμείτε να ολοκληρώσετε την αγορά, οδηγηθείτε με το ποντίκι δεξιά επάνω όπου βρίσκεται το καλάθι σας και δείτε αναλυτικά τα περιεχόμενα στο εσωτερικό του.
8.Ελέγξτε αν είναι σωστά: το προϊόν, το μέγεθος, το χρώμα και η ποσότητα.
9.Πιέστε «προχωρήστε στο ταμείο».
10.Επίλεξτε αν θα αγοράσετε τα προϊόντα μέσω δημιουργίας λογαριασμού ή ως επισκέπτης.
11.Καταχωρήστε τα προσωπικά απαραίτητα στοιχεία που χρειάζονται για την αποστολή του προϊόντος.
12.Διαλέξτε την διεύθυνση αποστολής.
13.Επιλέξτε τον τρόπο αποστολής.
14.Προσθέστε τυχόν πρόσθετα σχόλια που αφορούν την παραγγελία.
15.Αποφασίστε τον τρόπο πληρωμής.
16.Πιέστε το κουμπί ολοκλήρωση της παραγγελίας.

Και είστε έτοιμοι!!!Σε περίπτωση που δεν τα καταφέρατε παρά τις αναλυτικές οδηγίες παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.


Πως γίνεται η αναζήτηση ενός προϊόντος;
  • Οι τρόποι για την αναζήτηση ενός προϊόντος είναι οι εξής:
    Για να βρείτε ένα προϊόν που σας ενδιαφέρει μπορείτε να το αναζητήσετε μέσω των κατηγοριών που βρίσκονται στο μενού της κεντρικής μπάρας επιλογών. Περάστε με το ποντίκι επάνω τις κατηγορίες και θα δείτε να αναδύεται η λίστα των κατηγοριών. Έπειτα οδηγηθείτε στην υποκατηγορία που το περιέχει και επιλέξτε το προϊόν που σας ενδιαφέρει.

  • Άλλος γρήγορος τρόπος για να βρείτε αυτό που αναζητάτε είναι πληκτρολογήσετε τον τίτλο του προϊόντος στην αναζήτηση ακόμη και με την έναρξη π.χ φ. αναδύεται το νέο μας σύστημα αναζήτηση όπου σας προτείνει να αναζητήσετε το προϊόν που επιθυμείτε μέσα σε μια κατηγορία ή ανά κατασκευαστή.

Αν παραγγείλω κάτι που δεν μου κάνει σε μέγεθος αλλαγές γίνονται δεκτές;

Το πρώτο που χρειάζεστε κατά κύριο λόγο είναι να μην ανησυχείτε. Μπορείτε πολύ απλά να ακολουθήσετε τα εξής βήματα: 

  • Nα μας ενημερώσετε τηλεφωνικά για το πρόβλημα που προέκυψε.
  • Να το στείλετε ταχυδρομικά ή με ACS με έξοδα δικά σας σε περίπτωση που αλλαγή οφείλεται σε παραγγελία λανθασμένου μεγέθους από την πλευρά σας.
  • Να καλέσετε την εταιρεία μεταφορών που σας έφερε το προϊόν ACS και να μας το αποστείλετε πίσω με χρέωση του παραλήπτη εφόσον το λάθος οφείλεται από την δική μας πλευρά.

    Εμείς θα φροντίσουμε για την αλλαγή του προϊόντος και την αποστολή αυτού που επιθυμείτε.

Μου αρέσει ένα προϊόν αλλά δεν ξέρω τι μέγεθος να το επιλέξω τι μπορώ να κάνω;

Υπάρχουν δύο τρόποι:

1.Δείτε το νούμερο στην ετικέτα από παλαιότερο ρούχο που φοράτε.
2.Επισκεφτείτε την ειδικά διαμορφωμένη σελίδα μας με το μεγεθολόγιο και αφού μετρηθείτε με μία μεζούρα να επιλέξετε το μέγεθος σας με Aσφάλεια.

Σε περιπτώσεις που τα προϊόντα είναι πιο φαρδιά από το κανονικό ή μικρότερα υπάρχει ένδειξη εσωτερικά του προϊόντος που το αναφέρει ως σύσταση από το κατάστημα


Πως μπορώ να επικοινωνήσω με το ηλεκτρονικό κατάστημα;

Είμαστε πρόθυμοι να σας λύσουμε κάθε πιθανή απορία ή να σας εξυπηρετήσουμε για οποιοδήποτε πρόβλημα γι’ αυτό μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε τηλεφωνικά στο 2541021622, είτε μέσω e-mail στη διεύθυνση info@army-market.gr, είτε μέσα από τη φόρμα επικοινωνίας.


Για να αγοράσω πρέπει να έχω πιστωτική/χρεωστική κάρτα;

Δεν είναι απαραίτητο κάποιος να έχει πιστωτική/χρεωστική κάρτα ώστε να πραγματοποιήσει μια αγορά. Οι εναλλακτικοί τρόποι πληρωμής είναι οι εξής:

1.Αντικαταβολή
2.Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό
3.Εξόφληση μέσω Πιστωτικής ή Χρεωστικής Κάρτας
4.Μέσω Paypal
5.Μέσω Viva Wallet

Λεπτομέρειες για το καθένα τρόπο αναλυτικά μπορείτε να βρείτε στο πεδίο ερωτήσεων ΠΛΗΡΩΜΗ.


Κόστη

Πόσο κοστίζουν τα έξοδα μεταφοράς;

Τα έξοδα μεταφοράς για παραγγελίες κάτω των 50€ είναι 3,90€ και παραμένουν τα ίδια για όλη την Ελλάδα ανεξαρτήτου, γεωγραφικής τοποθεσίας, βάρους και όγκου του προϊόντος που επιλέξατε.

Τα έξοδα μεταφοράς για παραγγελίες άνω των 50€ είναι δωρεάν και παραμένουν τα ίδια για όλη την Ελλάδα ανεξαρτήτου, γεωγραφικής τοποθεσίας, βάρους και όγκου του προϊόντος που επιλέξατε.


Ποία έξοδα επιβαρύνουν την παραγγελία μου;

Τα μόνα έξοδα που επιβαρύνουν την παραγγελία ενός πελάτη είναι:

  • Τα μεταφορικά που ανέρχονται σε κόστος 3,90€
  • Η αντικαταβολή, σε περίπτωση που την έχετε διαλέξει ως τρόπο πληρωμής, το ύψος της οποίας ανέρχεται στα 2,90€. (Πλέον είναι μηδενικό - 0,00€)
  • Η χρέωση μέσω paypal 3% της συνολικής αξίας του καλαθιού σε περίπτωση που την έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής

Υπάρχει χρέωση για δυσπρόσιτες περιοχές;

Με σκοπό να βρεθούμε κοντά σας ακόμη και στο πιο απομακρυσμένο σημείο της Ελλάδας στο Army-Market.gr λάβαμε την απόφαση το κόστος μεταφοράς να παραμείνει το ίδιο για όλες περιοχές παράδοσης δίχως επιπλέον κρυφές χρεώσεις.


Υπάρχει χρέωση για χρήση της πιστωτικής κάρτας;

Όχι δεν υπάρχει κάποια επιπλέον χρέωση για αγορές με χρήση πιστωτικής κάρτας.


Οι αγορά με δόσεις μέσω κάρτας έχουν τοκισμό;

Θέλοντας απλά να διευκολύνουμε τον πελάτη να αποκτήσει το προϊόν που τον ενδιαφέρει δεν έχουμε υποβάλει σε κάποια μορφής τοκισμό τις δόσεις μέχρι την τελική αποπληρωμή ανεξαρτήτου ποσού.


Λογαριασμός

Πως δημιουργώ προσωπικό λογαριασμό;

Η δημιουργία λογαριασμού στο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι απλή και εντελώς δωρεάν αρκεί να ακολουθήσετε να εξής βήματα:
1.Κάνετε κλικ δεξιά επάνω που αναγράφει Δημιουργία Λογαριασμού
2.Εισάγετε το προσωπικό σας e-mail ώστε να ξεκινήσει η διαδικασία
3.Συμπληρώστε τα στοιχεία για μια ολοκληρωμένη διαδικασία και πιέστε Εγγραφή.

Και είστε έτοιμοι για την πρώτη σας παραγγελία.


Ξέχασα τον κωδικό μου, τι μπορώ να κάνω;

Σε περίπτωση που έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας και επιθυμείτε να συνδεθείτε ακολουθήστε τα εξής βήματα:

1.Πίεστε δεξιά επάνω στην Είσοδο Μελών.
2.Εισάγετε το e-mail με το οποίο έχετε εγγραφεί
3.Οδηγηθείτε στο e-mail σας και πιέστε το σύνδεσμο που έχετε λάβει ώστε να γίνει επιβεβαίωση ότι είστε ο ίδιος ο χρήστης.
4.Οδηγηθείτε ξανά στο e-mail σας διαβάστε το νέο κωδικό που λάβατε σε e-mail από το ηλεκτρονικό κατάστημα.
5.Εισάγετε τον νέο κωδικό που λάβατε και συνδεθείτε στο λογαριασμό σας.
6.Για να αλλάξετε τον κωδικό που λάβατε πιέστε την επιλογή Προσωπικά στοιχεία και καταχωρήστε νέο κωδικό.

Σε περίπτωση που είστε σίγουρος για το e-mail με το οποίο δημιουργήσατε και λαμβάνετε μηνύματα λάθους π.χ. μη έγκυρο e-mail, τότε επικοινωνήστε με το ηλεκτρονικό κατάστημα διότι πιθανότατα εκ παραδρομής έχετε καταχωρήσει λάθος e-mail κατά την αρχική φάση δημιουργίας του λογαριασμού και θα φροντίσουμε για την ολική επαναφορά του λογαριασμού.


Μπορώ να αγοράσω δίχως να έχω λογαριασμό;

Η απάντηση στο παραπάνω ερώτημα είναι θετική. Βεβαίως και μπορεί να ολοκληρωθεί μια παραγγελία δίχως να έχετε λογαριασμό στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Τοποθετείτε τα προϊόντα που επιθυμείτε στο καλάθι και προχωράτε σε καταχώρηση της παραγγελίας συμπληρώνοντας στην φόρμα τα απαραίτητα στοιχεία που ζητούμε με σκοπό την αποστολή του προϊόντος στην περιοχή που επιθυμείτε.

Σε περίπτωση που δεν θέλετε να καταχωρήσετε ούτε το e-mail σας ως επισκέπτης τότε μπορείτε να μας καλέσετε στο 2541021622 και εμείς θα φροντίσουμε για την καταχώρηση της παραγγελία σας. 


Ποια τα οφέλη να έχω λογαριασμό;

Τα οφέλη του να έχει κάποιος λογαριασμό είναι τα εξής:

  • Προσωποποιημένη πρόσβαση
  • Ολοκλήρωση των αγορών σας
  • Δυνατότητα για διαφορετικές διευθύνσεις παράδοσης και χρέωσης
  • Δυνατότητα επαναληπτικής παραγγελίας άμεσα
  • Ιστορικό Παραγγελιών
  • Αυτοματοποιημένο Service
  • Συλλογή πόντων επιβράβευσης για μελλοντικές εκπτώσεις
  • Δημιουργία Λίστα Επιθυμητών
  • Λήψη ενημερωτικών E-mail

Πληρωμή

Με ποιους τρόπους μπορώ να πληρώσω;

Οι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να πληρώσετε είναι ποικίλοι και είναι όλοι αποδεκτοί με σκοπό να σας διευκολύνουμε όσο το περισσότερο δυνατό γίνεται.


Αντικαταβολή

Αποστολή του προϊόντος με μια από τις συμβεβλημένες εταιρίες Courier που συνεργαζόμαστε και πληρωμή της παραγγελίας κατά την παραλαβή του δέματος από τον πελάτη.

Το κόστος της αντικαταβολής σε κάθε περίπτωση πληρωνόταν από τον τελικό καταναλωτή και ανέρχεται στα πλέον στα 0€.

Πληρωμή μέσω Τραπεζικού Λογαριασμού

Εφόσον ο πελάτης επιλέξει πληρωμή μέσω τραπέζης οφείλει να προβεί στην κατάθεση του χρηματικού ποσού και να ενημερώσει το www.Army-Market.gr για την κατάθεση του ποσού, είτε μέσω e-mail στη διεύθυνση info@army-market.gr, είτε στα τηλέφωνα 2541021622 είτε μέσα από της φόρμα επικοινωνίας μας.

Η διαδικασία αποστολής του προϊόντος ξεκινά ύστερα από την κατάθεση του ποσού στον τραπεζικό λογαριασμού του www.Army-Market.gr και την ενημέρωση των αρμόδιων για την ολοκλήρωση της κατάθεσης.

Λεπτομέρειες για τους τρόπους πληρωμής και για τις τράπεζες στις οποίες διαθέτουμε λογαριασμό προς κατάθεση παρακαλώ πιέστε εδώ: Τρόποι πληρωμής.

Σε περίπτωση που θέλετε να σιγουρευτείτε αρχικά για την διαθεσιμότητα και έπειτα να πραγματοποιήσετε την κατάθεση, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε σε ένα από τα παραπάνω τηλέφωνα.

Πληρωμή μέσω Πιστωτικής Κάρτας ή Χρεωστικής Κάρτας

  • Με χρήση χρεωστικής κάρτας άμεσα. Αν δεν έχετε χρεωστική και σας ενδιαφέρει η χρήση της τότε μπορείτε να ρωτήσετε σε μια από τις τράπεζες, η απόκτηση της είναι απλή.
  • Με πιστωτική κάρτα άμεσα. Οι κάρτες που γίνονται δεκτές από το σύστημα μας είναι Visa, Mastercard, Maestro, Visa Electron
  • Mε τρείς άτοκες δόσεις. Για ποσά μέχρι 249€ μπορείτε να κάνετε πληρωμή με 3 άτοκες δόσεις
  • Με έξι άτοκες δόσεις. Για ποσά άνω των 250€ μπορείτε να επιλέξετε πληρωμή με 6 άτοκες δόσεις.

Πληρωμή μέσω Paypal
Επιλογή πληρωμής της παραγγελίας μέσω Paypal με χρέωση της τάξης του 3% του συνολικού κόστους της παραγγελίας. Ποσοστό που χρεώνεται ως κόστος από την ίδια την Paypal για την συναλλαγή.

Πληρωμή μέσω Viva Wallet
Επιλογή πληρωμής της παραγγελίας μέσω Viva Payment κάνοντας χρήση του προσωπικούς σας Viva Wallet. Με την ολοκλήρωση της πληρωμής και την ενημέρωση μας από την Viva προχωρούμε σε εκτέλεση της παραγγελίας.


Μπορώ να πληρώσω με δόσεις;

Ναι μπορείτε να πληρώσετε με δόσεις για την εξόφληση της παραγγελίας μέσω ισόποσων άτοκων δόσεων που σας προσφέρουμε.

Οι κάρτες που γίνονται δεκτές από το σύστημα μας είναι Visa, Mastercard, Maestro, Visa Electron

  • Για ποσά μέχρι 299€ μπορείτε να κάνετε πληρωμή με 3 άτοκες δόσεις
  • Για ποσά άνω των 300€ μπορείτε να επιλέξετε πληρωμή με 6 άτοκες δόσεις.

    Προσοχή: Δεν δέχονται όλες οι πιστωτικές κάρτες δόσεις! Για να σας εξυπηρετήσουμε, έχουμε τοποθετήσει ένα σύστημα ελέγχου που σας ενημερώνει αν δέχεται η κάρτα σας δόσεις πρίν την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

Είναι αποδεκτές όλες πιστωτικές κάρτες;

Δυστυχώς λόγω των χρεώσεων ορισμένων πιστωτικών καρτών δεν είναι αποδεκτές όλες πιστωτικές κάρτες όπως: American Express, Diners κ.α.